Заняття з Lego EV3 Mindstorms від 10 років. Неможливо знайти людину, якій потрібно пояснювати що таке конструктор LEGO: для дітей це найбажаніша іграшкі поряд з модельками машинок, планшетами та смартфонами. На цьому фоні продукція LEGO Mindstorms виділяється особливо, це надсучасний комплект конструктора до якого входять програмуємий модуль, мотори, різноманітні датчики та саме головне - візуальне середовище програмування. Використовуючи весь цей арсенал чого тільки не створюють юні інженери: починаючи від мультяшного робота Wall-E до роботів що вміють розгадувати судоку. Нещадавно ентузіасти склали робота, що вміє вирішувати головоломку "кубик-рубика".

 Існує дві версії конструктора: домашня (Home) та навчальна (Education) і вони відрізняються набором дателей, датчиків та програмним забезпеченням. Домашня версія більш яскрава та направлена щоб продаватися, в той же час навчальна версія виконана в більш нейтральних тонах, основне її призначення - вивчення роботехніки.

 Зверніть увагу, конструктор відрізняється від класичного LEGO, ви тут не зустрінете цеглинок. Замість цього використовуються балки та з'єднувачі, що дозволяють збирати міцні конструкції. Серцем конструктора є міні-комп'ютер що працює під керуванням операційної системи Linux, для зберігання власних розробок виділено 2 ГБ флеш-пам'яті яку можна розширяти за допомогою карт SD. Потужності процессора вистачає щоб програма виконувалась швидко, ніщо не повинно відволікати дітей від написання програм. 

Щоб нвчання роботехніці було поступовим та організованим, у нашому клубі розділили навчання на 3 етапи: "Перші кроки", "Середній рівень" та "Підвищений рівень" загалом 92 години занять без урахування творчих занять вільної зборки власних роботів. 

  • Перші кроки. Діти знайомляться з основами конструювання роботів, будують свої перші працюючі моделі, вчаться працювати з програмним середовищем та пишуть перші програми. Особлива увага приділяється програмуємому блоку EV3, порядку виконання завдань та заповненню проектної документації, вивченню взаємоії таких деталей як шестерні, двигуни, датчики. По закінченню етапа діти проведуть змагання між роботами де повинні будуть запрограмувати свої творіння на виконання різних завдань на час.
  • Середній рівень. Продовження навчання. Багато уваги приділяється різним технікам програмування що дозволяють створювати власні програмні блоки. Діти знайомляться з поняттям FLL (First Lego League), спробують виконати завдання з міжнародних оліпміад. Побудують більш складні моделі роботів що вміють слідувати по лінії, розпізнавати та обходити перешкоди, переносити предмети.
  • Підвищений рівень. Діти вчаться продвинутій техніці програмування роботів, вирішувати задачі з використанням массивів, змінних, вивчають більш складні та точні алгоритми для виконання завдань. Використання ожночасно декількох датчиків та аналіз їх показів. Діти будують складні моделі роботів використовуючи розширені набори EV3