Розклад занять: Створи 3D гру KODU (1-2 клас) | ||
Група 1 -20% (акційний час) | П'ятниця | 15.00-15.45 |
Понеділок | 15.00-15.45 | |
Група 2 1 раз на тиждень субота | Субота | 13.00-13.45 |
Що таке KODU Game Lab? Це візуальний конструктор, що дозволяє створювати тривимірні ігри без знать мов програмування. Дана програма для створення ігор розроблена корпорацією Microsoft спеціально для навчання дітей та є абсолютно безкоштовною.
Проблема. Всі діти початкових класів школи зазвичай цікавляться іграми та мають бажання створити свої власні ігрові проекти. Але як показують дослідження, більшість дітей відчувають складнощі у своїх починаннях, не розуміють як будувати алгоритми, не вміють програмувати. Тут потрібен інший підхід, легкий у використанні та інтуїтивно зрозумілий інструмент.
- Kodu ідеально підходить для навчання, адже у нього яскрава графіка, просте зрозуміле управління та саме головне – програма може вміститися в 3-4 рядки. Такі невеликі програми є ідеальними для засвоєння та розуміння дітьми віком 7-9 років.
Безмежна творчість. У ігровому світі Kodu можна змінювати абсолютно все. Рельєф місцевості, річки, гори, озера та навіть моря. Дитина придумує ігровий світ таким, яким заманеться. Всі елементи у ігровому конструкторі налаштовуються швидко та легко, за нас все продумали розробники від Microsoft.
Отже, як влаштовано ігровий світ у KODU? Кожен персонаж або об’єкт ігрового світу виконує правила - чіткі вказівки коли і що робити. По суті кожне правило виглядає як речення «Коли виконано умову - Виконати дію». Набір правил складається у програму, яку виконує наш персонаж.
При цьому всі правила виконуються згідно Законів ігрового світу KODU.
На заняттях учні вирішують логічні завдання, наприклад як зображено нижче:
Подумайте, що з’їсть Kodu у першу чергу? А коли він з’їсть морську зірку? Все не так очевидно, як здається з першого погляду…
Що входить у наш курс. Заняття побудовано за принципом «Від простого до складного», тому дитина навіть без досвіду роботи з ПК може приєднатися до навчання.
Курс можна розділити на три логічні частини:
- Перша частина присвячена базовим знанням:
- як створити ігровий світ;
- як додати рухомі та нерухомі об’єкти;
- як змінити рельєф, невидимі стіни, вода;
- як керувати персонажами;
- Друга частина курсу розглядає побудову ігрового процесу:
- як взаємодіють об’єкти у ігровому світі;
- як працюють правила;
- чотири основні закони ігрового світу;
- Створення привітання у грі (intro);
- Ведення рахунку та визначення переможця;
- У третій частині курсу діти будуть вчитися будувати справжні ігри:
- аркади, гонки, побудова гоночного треку;
- хокей на кризі, міні-футбол;
- packman, лабіринти;
- створення багаторівневої гри;