Що таке KODU Game Lab? Це візуальний конструктор, що дозволяє створювати тривимірні ігри без знать мов програмування. Дана програма для створення ігор розроблена корпорацією Microsoft спеціально для навчання дітей та є абсолютно безкоштовною.

Проблема. Всі діти початкових класів школи зазвичай цікавляться іграми та мають бажання створити свої власні ігрові проекти. Але як показують дослідження, більшість дітей відчувають складнощі у своїх починаннях, не розуміють як будувати алгоритми, не вміють програмувати. Тут потрібен інший підхід, легкий у використанні та інтуїтивно зрозумілий інструмент.

  • Kodu ідеально підходить для навчання, адже у нього яскрава графіка, просте зрозуміле управління та саме головне – програма може вміститися в 3-4 рядки. Такі невеликі програми є ідеальними для засвоєння та розуміння дітьми віком 7-9 років.

Безмежна творчість. У ігровому світі Kodu можна змінювати абсолютно все. Рельєф місцевості, річки, гори, озера та навіть моря. Дитина придумує ігровий світ таким, яким заманеться. Всі елементи у ігровому конструкторі налаштовуються швидко та легко, за нас все продумали розробники від Microsoft.

Отже, як влаштовано ігровий світ у KODU? Кожен персонаж або об’єкт ігрового світу виконує правила - чіткі вказівки коли і що робити. По суті кожне правило виглядає як речення «Коли виконано умову - Виконати дію». Набір правил складається у програму, яку виконує наш персонаж.

При цьому всі правила виконуються згідно Законів ігрового світу KODU.

На заняттях учні вирішують логічні завдання, наприклад як зображено нижче:

Подумайте, що з’їсть Kodu у першу чергу? А коли він з’їсть морську зірку? Все не так очевидно, як здається з першого погляду…

Що входить у наш курс. Заняття побудовано за принципом «Від простого до складного», тому дитина навіть без досвіду роботи з ПК може приєднатися до навчання.

Курс можна розділити на три логічні частини:

  • Перша частина присвячена базовим знанням:
    • як створити ігровий світ;
    • як додати рухомі та нерухомі об’єкти;
    • як змінити рельєф, невидимі стіни, вода;
    • як керувати персонажами;
  • Друга частина курсу розглядає побудову ігрового процесу:
    • як взаємодіють об’єкти у ігровому світі;
    • як працюють правила;
    • чотири основні закони ігрового світу;
    • Створення привітання у грі (intro);
    • Ведення рахунку та визначення переможця;
  • У третій частині курсу діти будуть вчитися будувати справжні ігри:
    • аркади, гонки, побудова гоночного треку;
    • хокей на кризі, міні-футбол;
    • packman, лабіринти;
    • створення багаторівневої гри;